Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Cartagena de Indias i Volcán del Totumo

Odwiedziłam słynną Cartagenę, podobno najpiękniejsze miasto Kolumbii. Mówią, że to miasto czarnych... Ja widziałam prawie samych białych - tylu tam turystów :D Zwiedziłam chyba raptem malutki skrawek tego, nie tak dużego jak się okazuje, miasta.
Przed Cartageną jednak podjechaliśmy do wulkanu del Totumo. Nie wykąpałam się w błotku, jakby ktoś pytał :D Wstawiam zdjęcia :)

Volcán del Totumo


Po schodkach do błotka :D

A w błotku mnóstwo obcokrajowców
Nie kąpałam się, ale indiański szlaczek jest ^^

Williego mianowałam szefem plemienia :D

Zdjęcie z kaktusowym krajobrazem ;)

Po kąpieli w błotku czas się wymyć w jeziorku
Cartagena! :) Pierwsze wrażenie - architektura!

Moje ukochane palmy :)

La India Catalina

Architektura - zupełnie inna od tej w Barranquilli

Wieża Zegarowa
Kupiliśmy sobie bolis - taka smakowa mrożonka w torebce. Ja wzięłam o smaku ciasteczkowym ;)
Po wejściu do Ciudad Amurallada
W tle flaga departamentu Bolívar; Madzia i Willi zwiedzają ;)

Z Simonem Bolivarem :)

Mi linda Barranquilla queda acá!! - Moja piękna Barranquilla znajduje się tutaj!
Kościół, w którym biorą ślub sławy ;)

Pograliśmy sobie w szachy w miłym towarzystwie :D

I pogadaliśmy na poważne tematy :)

Rzeźba Fernando Botero

Widok z muru

Kolumbio, kocham cię!! :) [Jesús jaki patriota :D]
Cartagena - część zabytkowa

Cartagena - część nowoczesna

Na plaży :)

Spotkaliśmy raczka nieboraczka ;)

3 komentarze:

  1. ej czemu sie nie wykapalas?! ja jak tam bylem to laski tez sie nie zdecydowaly, a potem nie chcialy nas przytulic :(. plus w bajorze byli sami paisas.
    jak wrazenia z Cartageny, podobalo Ci sie?? masz bardzo podobne zdjecia do moich =)
    TS

    OdpowiedzUsuń
  2. Me gusto mucho la descripción que haces de la tus impresiones en las visitas de los lugares que has hecho.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Widać, że miasto robi wrażenie. :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń