Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

czwartek, 5 lipca 2012

Pozdrowienia z warszawskiego lotniska

Juhuu, dotarłam do Warszawy, oczywiście trochę pobłądziliśmy :D Przeszłam wszelkie kontrole jak na porządną obywatelkę przystało ;) Bramka zamigała na zielono, uff :) Nie stresuję się w ogóle, bo niby dlaczego... Spełnia się moje marzenie! :)
Siedzę sobie teraz przy moim gejcie :D I czekam na mój opóźniony lot. Miał być o 9.40, ale będzie o 10.20, tak przynajmniej szacują.
Jaram się jak głupia :P Widziałam stewardessy, groźnych panów od kontroli osobistej. I do wszystkich się uśmiecham :) Taki miły pan od kontroli powiedział, że niestety musi zrobić mi bałagan w bagażu podręcznym ;> a jak już sprawdził co trzeba, kosmetyki, których szukał znalazł, powiedział z uśmiechem "Dziękuję" i byłam wolna :)
Już się nie mogę doczekać wejścia na pokład!!! :) Lotnisko mniej więcej ogarniam już, mam nadzieję, że te we Frankfurcie i Bogocie będzie chociaż odrobinę podobne :)
Na zdjęciu to jeszcze nie mój samolot, ale taki mniej więcej miły widoczek mam teraz z okna :) JEST CUDNIE :)
Jak dolecę do Bogoty, to postaram się napisać notkę o szaleństwie, które wczoraj wynikło :D

Lotniskowe buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Dziewczyno ogarnij się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie już jesteś tak blisko Kolumbii. Właśnie spełnia się Twoje marzenie, więc teraz radość i tylko radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! szkoda że nie wiedziałem wcześniej bo akurat byłem chwilowo w Wawie, bym dołączył do komitetu pożegnalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia pisz, czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A miałaś pisać codziennie.......Czekamy

    OdpowiedzUsuń